Optimalizováno pro: Mozilla Firefox 2.0, Opera 9.02, MSIE 6 v rozlišení  stránek 1024 x 768 .

Valid CSS!PageRank

Návody

Tyristorové zapalování



obrázek 1 obrázek 2 obrázek 3obrázek 4

Hlava válce



obrázek 1 obrázek 2

Válec



obrázek 1 obrázek 2 obrázek 3 obrázek 4

Karburátor



obrázek 1 obrázek 2

N2O

(NITRO OXID SYSTÉM)


POTŘEBUJEME: Štelovací šroubek k volnoběhu
Auto hadičku na benzin 0.8 asi 0.5m
Bombičky s náplní N2O (šlehačkové)
Šlehač (šlehačkovač) s možností vložení těchto bombiček možno použít láhev na sifon
Vrták 2mm nebo menší+vrtačka
Stahovací pásky na hadice
Materiál pro zajištění šlehačkovače

POSTUP:
Takže,do šroubku navrtáme dírku vrtákem 2mm nebo menší .Poté na něj našroubujeme matičku a zašroubujeme mezi trysky, matička tam je proto aby nám lépe středila hadičku. Poté hadičku zasuneme už na zašroubovaný šroub s matičkou (nemusíme jistit hadička drží na hlavě šroubu+na matičce- nelze zajistit jinak ,díky malému množství místa mezi tryskami). Opačný konec nasuneme na šlehačkovač (tam co leze jakoby ta šlehačka), právě tam to radši zajistíme stahovací páskou na hadici. Necháme si hadičku dostatečně dlouhou pro dokonalé umístění šlehačkovače. Poté jej umístíme na vhodné místo. A MŮŽEME JEZDIT!!

POUŽITÍ:
Je vhodné používat NOS na dostání motoru do otáček při použití tzv. za tři plnej s použitím NOS se motor dostane do neuvěřitelných otáček a poté to nejvíce odnese KLIKOVKA,OJNICE(zlomením). Dále nedoporučuji zmáčknout šlehačkovač úplně a držet buď vám to doslova bouchne z výfuku (přenasycení směsi jako u WRC automobilů) nebo se to začne tzv. kuckat (N2O doslova odfoukne benzín a tím se nedostane do spalovací komory). Nejlepší je jakoby pulsovat místo toho aby jste to drželi. Nejlepší je to nejprve zkusit na volnoběh nebo na neutrál s minimálním množstvím plynu i tak se po přiměšení N2O dostane do neuvěřitelných otáček (vypadá to jak když dáte na neutrál plnej plyn) .No a dále asi nic zkusit si to ,ale jak se říká s všeho s mírou.

Více: foto+mp3 se zvukem co to dělá když to (fouknete) při volnoběhu.

N2O
mp3:
stáhnout zde


Návod vymyslel a napsal : Josef Novák

Přímé sání



POTŘEBUJEME: Duši z BMX nastřihanou na délku cca 4-5cm
Vzduchový filtr na fichtla
Víčko na ucpání předního otvoru
Hadici o průměru odpovídajícím průměru hrdla sání délka cca 4-5cm
Stahovací pásku na hadice

SESTAVENÍ:
Na hrdlo karburátoru k sání nastrčíme hadici a na ni navlékneme 5 ks nastříhané duše. Poté navlékneme na tuto hadici s kusy duše filtr a poté ucpeme druhý konec filtru víčkem. Já jsem použil víčko z nemrznoucí směsi do benzínu. Nakonec upevníme stahovákem hadici k hrdlu sání.

VÝHODY:
Mně to přidalo cca 30% na výkonu možná to také bylo tím, že jsem koupil nový filtr, ale dále to o poznání lépe chladí a tím hlavně v létě dosáhneme lepšího chlazení.

Přímé sání Přímé sání 



Návod vymyslel a napsal : Josef Novák


Copyright© 2006 Tweety(Pavel Rambousek) | webmaster:Tweety